Zajęcia te są przede wszystkim dla dzieci, które mają różnego
    rodzaju zaburzenia rozwojowe (np. zaburzenia mowy, koordyna-
    cji wzrokowo-ruchowej, funkcji wzrokowych i słuchowych, rozu-
    mienia przestrzennego), długotrwałe problemy w nauce, trudno-
    ści z koncentracją uwagi.

Korekcja oznacza tutaj poprawę i usprawnianie wyuczonych już
    funkcji, a kompensacja to wyrównywanie braków w wiadomo-
    ściach i umiejętnościach szkolnych.

W trakcie zajęć dziecko ma możliwość wszechstronnego rozwoju
    poprzez eliminowanie zakłóceń rozwojowych. Terapia prowadzona
    jest indywidualnie lub grupowo (3-5 uczniów). Dla każdego
    dziecka w grupie dobierany jest zindywidualizowany
    program zajęć, dopasowany do jego możliwości.
    i do rodzaju trudności, jakie mu towarzyszą.

Proponowane zajęcia obejmują terapię:

dzieci przedszkolnych z grupy ryzyka dysleksji
dzieci z trudnościami w czytaniu (dysleksja)
dzieci z trudnościami z ortografią (dysortografia)
dzieci z trudnościami w pisaniu (dysgrafia)
dzieci w wieku gimnazjalnym (dysleksja, dysgrafia, dysortografia)